شعر و ادب + بيوگرافي و هنر
س
عكس و بيوگرافي تينا پاكروان

تينا پاكروان متولد ۱۳۵۶ در تهران است. داراي ليسانس كارگرداني سينما از دانشكده سينما تئاتر است و تحصيلات تكميلي سينما را در دانشگاه UCLA گذرانده است.

تينا پاكروان در سال ۱۳۵۶ در تهران متولد شده است و ليسانس كارگرداني سينما از دانشكده سينما-تئاتر دارد. فعاليت سينمايي را از كار در مجله سينمايي، گزارش فيلم در سال ۱۳۷۴ آغاز كرده. در ادامه با مجلاتي مانند «ابرار سينمايي» و «صدا- دوربين- حركت» و هفته نامه«فكور » همكاري داشته است. در سن ۱۸ سالگي در فيلم «ياس‌هاي وحشي» به كارگرداني محسني‌نسب به عنوان منشي صحنه فعاليت داشت. در فيلم «سگ كشي» بهرام بيضايي دستيار كارگردان بوده و در ادامه در سريال «تعطيلات نوروزي» شبكه دو، برنامه ريز و جانشين توليد، در سريال «راز سكوت» هم برنامه‌ريز و جانشين توليد بوده است. براي ادامه تحصيل به خارج از كشور رفت و در دانشكده يوسي‌ال اي UCLA آمريكا در رشته سينما ادامه تحصيل داده است. در اين ميان دو فيلم كوتاه ساخت: «رويا» با بازي بهزاد فراهاني و مژگان رباني و همچنين «اكتور اكتور» كه در آمريكا ساخته است. يك فيلم مستند هم به نام «همراه با ايرانيان» براي شبكه جهاني جام جم ساخته كه به زندگي ايراني‌هاي مقيم لس آنجلس و سانفرانسيسكو مي‌پرداخت. پس از بازگشت به ايران توسط محمدرضا شريفي‌نيا در سريال «كلاه پهلوي » به عنوان مدير برنامه‌ريزي و دستيار اول كارگردان با آقاي دري همكاري كرده است. در فيلم «سنتوري» به عنوان مدير توليد با داريوش مهرجويي همكاري كرد. در فيلم «وقتي همه خوابيم» به كارگرداني بهرام بيضايي مدير توليد و برنامه‌ريز بوده است. سومين فيلم كوتاهش «گره» نام داشت كه محمدرضا شريفي‌نيا، سارا خوئيني‌ها، شقايق فراهاني و محراب رضايي به عنوان بازيگر در اين فيلم حضور داشتند و اولين كار بازيگريش هم سريال «سال‌هاي مشروطه» است كه در آن به عنوان بازيگر، مدير توليد، طراح دكور و مشاور فيلمنامه حضور داشته است.»

تينا پاكروان داراي ليسانس كارگرداني سينما از دانشكده سينما تئاتر است و تحصيلات تكميلي سينما را در دانشگاه UCLA گذرانده است. وي تاكنون به عنوان مجري طرح، مدير توليد، بازيگر، برنامه‌ريز، دستيار كارگردان و … در فيلم‌هاي مختلف همكاري داشته و با فيلمسازاني همچون مسعود كيميايي، داريوش مهرجوئي، بهرام بيضايي، محمدرضا ورزي، ضياءالدين دري و … كار كرده است. از فعاليت‌هاي ديگر وي مي‌توان به تدريس، انتشار كتاب و نقد و ترجمه در مطبوعات و برگزاري نمايشگاه عكس اشاره كرد.

 

 

 

 

عكس و بيوگرافي تينا پاكروان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

زمينه فعاليت سينما تولد ۱۳۵۶ تهران مليت  ايران مدرك تحصيلي ليسانس كارگرداني سينما از دانشكده سينما تئاتر تحصيلات تكميلي سينما از دانشگاه

 

 

تينا پاكروان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عكس و بيوگرافي تينا پاكروان

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: عكس
[ ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ] [ ۰۳:۱۵:۲۱ ] [ سينا ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی